Wednesday, April 22, 2009

Hristos a Inviat

Ei trecu si Pastele, repede....mult prea repede, am fost la biserica orice bun crestin (oricum is cam rari in vremurile astea), am luat lumina am mai stat si la slujba pana la un moment, cind au inceput sa il elogieze pe prea-fericitul - detinator a trei sferturi din moldova - ca de aia e si prea-fericit si sa ceara bani pentru cadastrul bisericii.

Facu nenea popa si o istorie cum ca acolo era un catun la 1929 care apartinea de comuna militari si oamenii din catun au construit Biserica. Gresit parinte, era Giulesti si Bucuresti pana la Strada Atelierele Noi care are acelasi nume si azi, deci Biserica era in Bucuresti nu in afara lui. Dar ce vrei trebuia sa se vada ca si el a studiat ceva istorie a Giulestiului.

Da la acel punct am plecat, imi aduceam de acum 3 ani, aceeasi Biserica, numai ca atunci a inceput sa tina prelegeri politice basesciene. Oare oamenii astia primesc ordin sa faca cate ceva de fiecare sarbatoare?

Nu am fost deranjat de faptul ca a cerut bani, ci de contextul si momentul in care a cerut bani, in Noaptea de Inviere tu ceri bani? si te mai numesti si popa si credincos?

in fine cred ca da....

ei dar mielul fu bun, oualele prea putine :)) drobul bun, la fel toate cele, pacat ca s-a terminat repede.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home