Wednesday, April 15, 2009

de mult nu mai scrisei

Trecu ceva vreme de cand nu am mai scris pe aici ceva. Lipsa de timp de interes, lenea (bine dracu ca nu doare, nici ea nici prostia) ca acu eram in spital alaturi de vreo 20 de milioane de romani (no offence).

Ma uit la avalansa de stiri despre moldova, interesul multora de a desfiinta granite, rauri etc. Candva am zis sa ne unim cu ei, rusii au zis da, bine conjunctura politica internationala era alta, modovenii (cei din republica modova) au tras rapid un referendum si au zis clar NU. Si atunci ma intreb eu, ce mai vrem de la ei?
Unii zica ca suntem frati, io zic ca am fost (si totusi nu mai sunt atat de nationalist) daca asta este drumul ales de ei foarte bine, sunt un stat independent si suveran, asta au vrut asta au, sa se spele pe cap cu ele.

P.S.: Unde era moldova cind era revolutie in romania, unde era moldova cind au venit minerii in bucuresti si unde era moldova cind le-am cerut unirea.

Tanti ex fototapet din scaunul de presedinte al camerei derutatilor, unii cred ca ar fi mai bine sa iti gura acasica si sa lasi oamenii care stiu cu ce se maninca politica exerne sa rezolve astfel de trebi (ca tot venea vorba de neimplicarea romaniei in chestiunile din moldova).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home