Friday, April 17, 2009

Faza cu leapşa

Am aflat si acum cum e cu leapsa pe blog, ca noi o dadeam cu mana acum o dai in biţi si cu sarcini (dracu se gadea acum 20 de ani ca o sa fac eu asta, eu in nici un caz).

Si acum cu leapşa. De aici am primit-o Nadina
Am înţeles ca tre sa scriu de placut.
Sa incepem..... mi-ar plăcea să:

- fiu copil iar
- merg desculţ pe pamânt nu pe asfalt
- simt iarba plina de roua dimineata sub picioare
- se împartă în mod egal toţii banii de pe acest pământ la toţi locuitorii lui (cica am avea fiecare vreo 678.000 de euro)
- pot conduce şi atunci când beau vin cu 50 km/h (numai cu atat)
- pot merge la ore de varf cu 40 de km/h in Bucureşti
- fim nemuritori
- mor în varf de munte la 100 de ani cu pipa în gura si cu vinul alaturi ascultând Manowar
- vad cum dispare societatea asta "perfectă" definitiv
- am cateva chestii care ţin de materialism
- dorm



cam atat... poate or mai fi dar mie imi e somn (lipsa acuta de asa ceva) si nu imi mai vine nimic în minte.

sa dau leapsa mai departe nuş daca am cui.. dar daca gasesc o sa editez postul asta

Numai bine şi Paşte Fericit.

P.S.: Apropo de Paşte, după filmul Patimile lui Iisus am ajuns la concluzia ca în 2000 de ani nu ne-am shimbat deloc, suntem la fel de cruzi, însetaţi de sange etc. ca si atunci. Numai ca acum nu mai sunt romanii sunt americanii

2 Comments:

Blogger Nadina Campean said...

sunt de acord cu banii impartiti in mod egal. poate atunci nu ne-am tine toata ziua dupa gigi :D

p.s. cam mult mentionezi vinul. sa inteleg ca e o pasiune secreta?

April 17, 2009 11:46 PM  
Blogger Nobody said...

pai cum bere nu mai am voie, ca cica are acid...ce sa fac beu si eu vin

April 21, 2009 6:10 PM  

Post a Comment

<< Home